понедељак, 15. децембар 2008.


Mini biografija o nasem Sajku:

Ime i prezime: Nikola Sarić
Nadimak: Sajko
Datum rođenja: 21.02.1989
Horoskopski znak: Riba
Status: (od ponudjenih: slobodan/na, u vezi, u braku, razveden/na) U vezi
Maternji jezik:spski
Država: Srbija
Ostali podaci: po principu pitanje - odgovor

Da li ste ikada bili na TV-u? Da
Ako jeste, molimo Vas da ukratko opišete u kakvim emisijama ste učestvovali i kada je to bilo.
U muzičkim emisijama kao prateći vokal i sa horom

Koji instrument svirate?
Gitaru i bas gitaru

Koji muzički stil svirate/pevate/volite?
Rnb, klasika

Koliko dugo svirate/pevate/komponujete/izvodite?
Osam godina

Da li ste školovani ili samouki?
Završio sam nižu i srednju muzičku školu u Beogradu

Opišite kako želite da se Vaša muzička karijera razvija u narednih 5 godina?
Želeo bih da se u narednih pet godina usavršavam i učim.

Po vama – šta je presudno za uspeh?
Talenat i učenje.

Da li smatrate da ste talentovani? I koji su vaši talenti?
Da, ja sam muzički talentovan

Šta prava zvezda treba da poseduje? I kako po Vama treba da izgleda prava zvezda?
Harizmu I znanje

Kada biste imali mogućnost da pevate sa nekom svetskom zvezdom koja bi to zvezda bila i zašto?
David Coverdail

Kada biste imali mogućnost da pevate sa nekom domaćom zvezdom koja bi to zvezda bila i zašto?
Dado Topić, Gibboni I Vlado Georgijev

Navedite neku posebnu pesmu/numeru koja Vas opisuje i navedite zbog čega.
“Kad sam bi mlad” – Riblja Čorba
Kao da je pisana za mene

Нема коментара:

Постави коментар